Belginylmz kardelennn1 Aras bir tahlil yapıyorlar idrar kan vs bakiyirlar bebeğin kalp atışını dinliyorlar belki aralikla tetonaz adını wuruyirkar
Maviev35 kardelennn1 sanırım 6.aydaydı aşı oluyorsun, isterseniz şeker yüklemesini orada yaptırabilirsniz, son ayda da hemşire emzirme hakkında yeni doğan hakkında bilgi veriyor.