Muhtemelen normaldir ama sormasam içim rahat etmeyecek son 1 haftadır tuvalete otururken eğilirken vs vajinamda ağrı oluyor özellikle sağ taraf arkaya doğru… hatta taharet alırken elime şişlik geliyor doktora söyledim baktı bir şey yok dedi ama sol tarafa göre sağ taraf daha şişik yaşayan var mı böyle bir şey? (2. Gebelik)