Doğumumun üzerinden 2 ay geçti 🧡
Biraz ayrıntılı ve uzun olabilir 🌞😇🙏
Normalde hem cam Sakura hemde özel bir hastaneye gidiyordum takibe. Bayramın birinci günü (26 Haziran) karnımda belli aralıklarla sertleşme olduğu için gittiğim özel hastaneye gittim ve doktor olmadığını bişey yapamayacaklarını yarın gelmemi söylediler. Oradan çam Sakura acile gittim ve muayene sonucu bebeğin suyu azalmış ama sınırda değil açılmanda yok kendini takip et herhangi bir değişiklik olursa geri gel olmazsa normal polikliniğe devam dedi. Çıktım eve geldim. Bayramdan bir sonraki (2temmuz) gün tekrar gittiğim özel hastaneye gittim ve suyunun azaldığını yarın gel sezeryan dedi ben normal doğum istediğimi söyledim sabaha kadar sancım gelirse gel bakarız gelmezse sezeryan dedi ve normal doğumu denemek istediğim için cam Sakuraya geçtik. Acilde ayrıntılı muayene sonucu bebeğin suyunun bittiğini söyleyip 0 açılmaya yatış verdiler. Normal doğum katına çıktık ve saat 19.28 de serumla suni sancı vermeye başladılar . İlk önce az dozda bebeğin hareketlerini takip ederek vermeye başladılar. Sabah kadar düşük dozda suni sancı verildi. Sabah 1 cm açıklık vardı. Suni sancının dozunu yükseltirler bende hiç ağrı yoktu olmadı sadece karnım sertleşip geçiyordu ama hiç ayrı hissetmiyordum nst de kasılmalar 100 olduğu halde. Akşam 6 gibi açıklık sadece 3 cm olmuştu ve bebeğin suyu bittiği ve açılma neredeyse olmadığı için sezeryana döndü doğumum. O gün doğumhane çok dolu olduğu için sen yat uyu dinlen sıran gelince gelcez dediler saat 18 de beklemeye başladım. (4 temmuz) gece saat 3 gibi geldiler ve hadi doğuma diye uyandırdılar beni sonda taktılar ve doğumhaneye gittik. Herkes çok ilgili ve güler yüzlüydü. Herkes yapacağı şeyi bana açıklayarak konuşarak yaptı. Belimden iğne vurulurken biraz acıdı arı sokması gibi sonra kollarımı bağlayip başladılar. Cekistirme ve bastirmalar hissedebileceğimi ama ağrı hissetmeyeceğimi söylediler. Evet öyle de oldu. Cekistirmeler midemi bulandirdi ve bunu her söylediğimde açtıkları damar yolundan ilaç verdiler. 4 temmuz 03.39 da bebeğim doğdu. Mekonyumlu doğduğu için doğar doğmaz burnunu falan temizleyip 1 dakika içerisinde hamen yanıma getirdiler ve bebeğine bak dediler ve yüzüme yanastirdilar öptüm sonra tekrar götürdüler ve benim dikişlerim atıldı. Odaya çıktım 5 dk geçmeden odaya getirdiler ve ilk emzirmeyi yapmama yardım ettiler. Doğumumun üzerinden uzun bir zaman geçtiği için dikislerimle ilgili de bilgi vereyim gayet güzel diktiler yamukluk yok 😂😂Umarım herkesin doğumu çok güzel geçer 😍Bu süreçte refakatcim sadece doğum haneye giremedi onun haricinde her an yanımdaydı.
Sormak istediğiniz birşey varsa sorabilirsiniz😙