Karbaby Kızlar 25. Haftadayız. Yaklaşık 10 gündür bacaklarımın arası tam tarif edemediğim vajinamın iki dudağının kemikleri ağrıyor. Yatakta sağa sola dönerken, yürürken felaket ağrıyor. Bebeğin ağırlaşmasıyla normal bir durum mu? Siz yaşamış mıydınız?
Hizligonzales Karbaby bende ayni durumdayim o bolgemdeki kemikler aciyor resmen sanırım açılıyor genisliyor ondan kaynaklanıyor 🤦🏻
Edanur0206 Karbaby bende 26. Haftadayim ayni agri bende de var. Doktorum bol bol kalsiyum ve protein alman gerek dedi. Bebek buyudukce daha cok artacak dedi. Süt ve süt ürünleri tüketimini arttırmalıymışız böyle bir durumda.
Yenibirannee Karbaby ben o haftalarda yaşamadım açıkçası ama kisiden kişiye degisir doktorunuza sormaniz en iyisi. Benim 32. Haftadan sonra başladı
Karbaby Hizligonzales çok erken değil mi ya 3 ay daha nasıl geçecek böyle doktorunuza sormuş muydunuz daha önce
Hizligonzales Karbaby evet sordum gayet normal dedi magnezyum eksikliginden de oluyormus bol bol sade soda cig badem findik ceviz ye demisti.
Karbaby Edanur0206 magnezyum ilacı alıyorum zaten ona devam o zaman benim de bir sonraki kontrolüm 29. Haftada korktum gitmeli miyim acaba diye
Edanur0206 Karbaby evet yatmadan önce içmen daha faydalıymış uyku öncesi yani. Gece gelişen kramplara etkiliymiş. Bende 1 2 defa oldu eczacım dedi mutlaka yatmadan önce iç diye.
Lenasnmz Edanur0206 selam , doktorum bana sabah ve akşam olmak üzere iki kez verdi magnezyum çok fazla kramp oluyor sadece sol bacakta ama bir gün unutup icmesem oluyor…içerken arada yine uykuda ters bir gerinme yaparsam oluyor o kramp.. cidden zor işimiz 26. Hafta yolu yariladik ama umarım artmaz bu kramplar ağrılar…
Edanur0206 Lenasnmz magnezyum eksikliğinden mi verdi sabah aksam. Bende 2 kez oldu kramp cok fazla gerinmiyorum desteksiz harekette etmiyorum cunku yatakta donerken bile olabiliyor. 1 haftamiz kalmis artik 6 bitiyor 7 oluyoruz sabredeceğiz 🙏🏻🙏🏻
Lenasnmz Edanur0206 çok fazla kramp şikayetini söyledim dediğin gibi içmezken 4. Ayimda çok artmıştı soldan sağa dönsem gece uykuda ağlayacak duruma geliyordum çok zor açılıyordu bacağım. Bende bekarkende hep vardı eksiklik ozamanda kullanıyordum ama sonra bir dönem geçti unuttum. İlk gebelik hicbirsey bilmiyoruz işte burdan okuya okuya fikir ediniyorum bazı şeyleri. Sağlıkla kalın.
64Demet64 Evet normal benimde 24. Haftada basladi doktor agirlik biniyor bebek felan buyuyor normal dedi magnezyum vermisti 1 ay iyidi geri basladi ama daha hafif ilk bas kötüydü doktor bebej buyudukce daha cok acir normal dedi suan 37+0 agriyor oturup kalkinca yatajda dönerken ama yapcak bisey yok az kaldi