Mirzaninannesiyim kızlar iphone 11 kullanıyorum ama kullananlar biliyodur pil yüzdesi cabuk bitiyor daha alalı 6 ay oldu 86 ya düştü.Eşimde diyor ki onu satıp xioami redmi not 12 pro alalım kullanan var mı memnun musunuz sizce ne yapayım
Sinemnr Mirzaninannesiyim şuan o telefonu kullanıyorum iphoniden geçiş yaptım iphoniden daha iyi iPhone lerde sarz promlemi çok oluyor 1 ay kullan sarz promlemi çok oluyor sonra sarz yetmiyor kendi kendine sarzi bitiyor iPhonun. en iyisi eşinin telefonu sarzi güzel gidiyor
Karbaby Mirzaninannesiyim aslaaa hele iphonedan sonra attan bindim eşeğe moduna düşersin berbat bir marka
Aminezeynep Mirzaninannesiyim ay sakın xiaomi berbat ya ıphone dan ona geçemezsiniz pişman olursunuz hemde çook
Naznaz123 Valla bacım sen hor kullanmışsın 2 sene oldu alalı hala pil sağlığım aynı değişmedi ve attan inip eşşeğe binmem ben olsam
Mirzaninannesiyim Karbaby peki 80 nin altına düştüğünde garanti pilini yapıyor mu yapsa da eskisi gibi olur mu acaba bilgniz var mı
Naznaz123 Mirzaninannesiyim hayır öyle ama benim çift telefonum var biri iş biri kendi telefonum ondandır
Karbaby Mirzaninannesiyim bu kadar hızlı düştüyse ve sıfır ürün aldıysanız servisine mutlaka danışın bazen üretim hatası oluyor ve yenisini bile veriyorlar
Mirzaninannesiyim Karbaby gerçekten mi ya media marktan aldık şarjda falan da oynamıyorım anlamadm asırı hızlı düştü bugün aldığım yere gideyim mi acaba
Karbaby Mirzaninannesiyim oraya da gidebilirsiniz ama yaşadığınız şehirde iphone servisi varsa garanti belgesiyle beraber oraya gidin en net yönlendirmeyi onlar yapar ben de alalı 1 sene oldu hala 100
Annesiiiii_ Mirzaninannesiyim Iphone dan sonra android e geçince alışamıyorsun ki oyuncak gibi geliyor telefon☺️ Ben de şarj sorunundan bıkıp Huawei geçtim ama hemen değiştirip ıphone aldım yine.
Nnoktaa Mirzaninannesiyim 11pro kullanıyorum. Aralık 2020 de aldım. Pil sağlığım %78 çok aktif telefon kullanıyorum. Yorumlarda bir arkadaşın da değindiği gibi bu kadar kısa sürede pilin tükenmesinde bir sorun olabilir. Servise danışın. Bir de orijinal iphone şarjı mı kullandınız? Orijinal olmayan kablo ve adaptörler de pil sağlığını bozabiliyor. Bilginiz olsun.
gamzecgr Mirzaninannesiyim 11 benim de 2 senedir kullanıyorum hala 93 pil sağlığı %20 ye düşmeden şarja takmıyorum bir de şarjdaysa ellemiyorum kesinlikle