Kadnag Kızlar selam 26. Haftaya girmek üzereyim kasiklarim karnım çok agiriyor sizin de öyle mi normal mi
Edanur0206 Kadnag evet canim bende 26 dayim. Kasık karın çatı ağrısı normalmiş. Kasık ağrısı icin ılık duşta teselli buluyorum. Çatı ağrısı icin de süt peynir yumurtayı bol tüket dedi doktorum.
December Kadnag benim de öyle normaldir diye düşünüyorum iyice büyüdü bebekler ağırlaşmaya başladı. Siz de bebeği cok fazla hissediyor musunuz canımı cok acıtıyor bir tek ben mi yamuluyorum bebek vurunca herkes cok rahat 🙄
Kadnag Edanur0206 ben de tüketiyorum ama cogaltayim o zaman ilk hamilelik olunca insan ne yapacağını bilmiyor
Lenasnmz Selam arkadaşlar,bende 26. Haftadayim karnimiz büyüyor genişliyor o yüzden de normal dedi doktorum. çatı dediğiniz vajina içimi? Yoksa oturma kemikleriniz (pelvik) mi onu yaşamadım 🤔
Nurr29 Benimde dünden beri karnım ağrıyor bunu sormak için gelmiştim normal mi acaba yaa 🥺 korkuyorum bisey olursa diye
December Kadnag hiç sessiz kaldığını görmedim sürekli vurma peşinde o yüzden çok zorlanıyorum hic uyumuyor sanırım 😁
Edanur0206 Kadnag evet kesinlikle benim de ilk her aklima takilani doktoruma soruyorum. Benim 2. Aydan itibaren bel ağrım çok oldu hala devam ediyor. Normal diyor doktor. Az kaldı sabredeceğiz artık.
Edanur0206 Kadnag evet cok ayakta kalırsam sanki aşağı iniyor tekmelerini rahimde hissesiyorum. Baya acı verici oluyor.