Gamze-ozgur F123 özel hastane mi devlet hastanesi mi düşünüyorsunuz? Gebze medikal park hastanesinde Mine Tatlı varmış, memnun olanlar çok. Bende çayırovada oturuyorum ama pendik medikal hastanesine gidiyorum.
Gamze-ozgur F123 evet doktorumdan çok memnunum, hem güler yüzlülüğü ilgisi alakası sakinliği çok iyi. Hastane olarak da çok iyi.
Gamze-ozgur F123 tamamlayıcı sigortam var benim o karşılıyor muayenelerimi. Emin değilim ne kadar olduğuna ilk gittiğimde 1200 demişlerdi bi sonraki gittiğimde 650 dediler. Tam olarak ne kadar bilmiyorum. Siz hamilemisiniz?