Aybarssmom_ Kızlar günaydın okul açıldığı için aşırı aşırı trafik var 1.5 saat olacak yakınımdaki hastaneye gidemedim 8.30daydı randevum taksiye bincem birazdan 9.00da alırlar mı sizce kaç dakikaya kadar tolerans tanıyorlar 🤦🏻♀️
Cicekcim Aybarssmom_ muayene benim bildiğim 9 da başlıyor. Ayrıca alırlar diye biliyorum hatta ilk alınan sen olursun
Tezgel Muayeneler 9da basliyor zaten. Benim de gecen 8 40tı randevum 9da geliyo doktorlar ikinci kisi falandim oyle girmistm doktorun yanina