ebis ben anensefalili bir bebek kaybettim 17. Haftasında hastanede doğum yaptırdılar bu şekilde sonlandırmak zorunda kaldık ondan sonra birde düşüğüm oldu toplamda 3 kaybım oldu genetik testlerimizi yaptırdık ve bende kanda pıhtılaşma problemi çıktı gebe kaldım şimdiki 4. Gebeliğim bu bebekten önce 1 sene ara verdik 1 sene boyunca folik asit ve b12 iğnesi kullandım 35+4 haftalık hamileyim şu anda Rabbime bin şükür gebeliğimin başından beri günlük kan sulandırıcı iğne kullanıyorum ve gebeliğim sağlıklı ilerliyor Elhamdulillah 🤗