Kızlar dün gece kasıklarım resmen patlayacak gibi uyandım ve doğum sancısı sandım okdr sancı oldu ki direk eşimle hastaneye gttik önce nstye girdim. Doktorum sonra arandı ama sancı çıkmadı eve gönderdi ama ben resmen patlayacak gibi acı çekiyorum gaz sancısı olabilir dendi çok afedersiniz kızlar ama galiba gaz sancısı bunu yaşayan oldu mu veya nasıl geçti geç bikac kez oldu bugün odasından korkuyorum tekrar carsmba günü doğumum olacak o zamana kadar beklemek istyorum