acilicigkofte Nişanım 2 gün evvel geldi ama sancılarım yok. Bel ağrım ve kasık ağrım var. Bakalım canım doktorcuuuum ne diyecek. Normal doğum bekliyoruz. Şöyleeee bi damardan iki suni verse de bugün yarın doğursam. 🤣🤣🤣