Sevgili anneler, doğum şekliniz belli mi? Ne zaman geliyor bebişler 🥹 Bilgi ve motivasyon postu olsun bu. Yorumlarda buluşalım 🙏🏽
Ben 1 Eylülde sezaryen oldum, 9 günlük miniğim şuan yanımda doğumda tamamen kendi hatam yüzünden panik oldum onun dışında güzel bir doğumdu. Şuan iyiyim dikiş yerinin bitiş yeri sızlıyor çok az ama cumartesi kontrol vardı her şey normalmiş. ❤️ Allah hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin 🙏🏽