Ben gittim Atlaz İsmayiova diye bir doktora tamamen kabustu ona hakkımı asla helal etmiyorum ve ayrıca arkadasım orda sezeryan oldu ameliyat sırasında yanlıs işlem yaptıkları için hala tedavı görüyor kızı bırıncı sınıfa basladı bu sene 😔😔😔 sakın gitmeyin