Nur_50 Eylul_annesi52 öğrenirsin canım ben 11+2 %51 erkek dedi 13+5 kesin erkek dedi 18+5 başka doktor yine erkek dedi şuan 19+2😃
Sehseh Ayy bende birazdan gidicem 14+6 oldum acaba ogrenirmiyim öğrensem de kesin olurmu ama siz öğrenirsiniz bence hayırlısı olsun en başta 😇😻
Elifff23- Merhabalar benim de bugün kontrolüm var 12+3 teyiz öğrenebilir miyiz acaba çok merak ediyorum 😊🤰🏻
bsra180623 Elifff23- 12+3te doktorum ikizlerim için %99 bir kız bir erkek dedi canım bebek gösterirse öğrenirsin inşallah🥰
Eylul_annesi52 Çok heyecanlıyım burda tahminlerde kiz da diyen oldu erkek de inşallah sağlıkla öğrenirim