Günaydın kızlar gece boyunca uyuyamadım ben ağrıdan kasılmaktan. 40. Haftaya girdim bugün doktor çağırmıştı suni sancı vermek için gerek kalmadı sanırım yani inşallah. Karnım sürekli kasılıyor adet sancısı gibi kasıklarımda ağrı var ama kalçamda belimde ağrı yok doğum sancısı mı deil mi tam anlayamıyorum. Doktor bide aç gel demişti ay nasıl karnım aç enerjim yok nası doğurcam heyecanlıyım 🙄