Merhaba kızlar haftaya sezaryen doğumum var kızım da 2 buçuk yaşında o gece babası bakacak ama bana çok düşkün gündüz bir şekilde oyalar ama gece sıkıntı hadi uyuttu diyelim gece uyanıyor en az 1 kere beni görmezse kıyameti koparır anne gitti diye ağlamaya başlar içim hiç rahat değil ne yapıcam bilmiyorum eve gelince zaten beni o halde ve bir bebişle görünce bir şok yaşayacak söylüyoruz alıştırıyoruz ama küçük olduğu için tam anlamıyor bu durumu yaşayanlar nasıl bir yol izlediniz ?