39+3 sabah 9 gibi suyum geldi hastaneye geldik apar topar 1bucuk santim açıklık vardı ben sezeryan istedim çünkü kendimi çok kastım canım yandi normal yapmak istemedim sezeryanda tamamen narkoz aldım Allah yardım etsin tüm herkese inşallah sağlıcakla kavuşursunuz ben kavuştum darısı size insallah 🥰🤲🏻🙏🏻