Bahar2828 Anneadayiii__ birazda bebeğine bağlı canım benim kızım çok inattı biz beşinci ayı geçiyordu öğrendiğimizde özele gidiyordum şimdi de özele gidiyorum ama ikili tarama testı için devlete gideceğim
Nur_50 Anneadayiii__ 11+2 doktorum %51 erkek dedi 13+5 kesin erkek dedi 18+5 başka doktora gittim oda erkek dedi şuan 19+2 yiz😃
Meleyke123 Anneadayiii__ selam canım, ben 12hatam tamam olunca gidib örendim hemen erkek dediler şu an 35hafta olduk sağlıkla gelsin bebişler🙏💙
Anneadayiii__ Damla çok heyecanlanıyorum cidden doktorum bana 4. Ayda net belli olur dedi ama bekleyecek gibi değilim de 12. Haftada mı gitsem acaba 😂
Damla Anneadayiii__ valla git ama bebeğin göstermesine de bağlı tabi 😂bide devlete gidiyorsan söylemezler özele gidiyorsan Bi şansını dene 2 li test yaptiracaksan onda sor hatta
Anneadayiii__ Damla özele gidiyorum ama ikili testi devlette ücretsiz yaptıracağım kendi doktorum özel 😂
Damla Bahar2828 16. Haftayı bekleyelim kesinleşsin diyorlar ben öğrendikten sonra 14. Haftada gittim biseyler görüyorum ama diğer geldiğinde söylerim dedi ve çoğu arkadaşıma da söylemediler
Bahar2828 Damla anladım canım ben ilk grbeliğimde hep özele gittim bunda da özele gidiyorum ama tarama testı ıcın falan devlete gideceğim beşki o zaman orada cınsoyet ögrenırım dıyordum ama dediğiniz gibiyse söylemez yine özele kendi doktoruma giderim