Ybah Merhaba dünden beri sadece geceleri uykudan uyandıran Bi öksürüğüm var İlk başta grip olmuştum devamı sandım ama iyileştim Bu öksürük farklı Nette mideden dolayı olduğu yazıyor Bu durumu yaşayan var mı Ne zaman geçer ne yapmam lazım
Ozgeccc- Ybah bende tam 30+4 bende de bir kaç gündür var arada gelen Bi öksürük önce üşüttüm sandım ama değil sebebi mide sıkışıyor yerleşiyor o yüzden diye duymuştum birinden ne kadar doğru bilmiyorum