2kedi1beybi Sizde de var mı acaba? Yorum yaparken, tartışma başlatırken ya da herhangi bir yerde yazı yazmaya çalışırken sorun yaşıyorum. Sadece bende mi böyle? Bunu yazmak için bile 3 defa kapat aç yaptım uygulamayı.
Matmazelbebi 2kedi1beybi Bende de az önce form komple kayboldu bembeyaz oldu. 2 kere çıkıp tekrar girdim düzeldi. Şu ara sıkıntılar var sanırım
Damla 2kedi1beybi Annemiz iyileştirme çalışmaları yapılmaktadır.En kısa zamanda problem giderilecektir🌸
Sevgi1985 2kedi1beybi aynı durumdayım klavye kayıp oluyor bazen yazıları yazmıyor bir ara engelmi var buradada dedim kimle kavga ettim diye kendimden şüphe duydum 🤭🤭