Kızlar ben geçen sene 4 aylık bebeğimi kaybettim. Anomali vardı. Kürtajdan sonra bebeği gönderdik fetal dna ya ve temiz çıktı. Demem o ki bunu illa yaptırmam lazım diye bir sürü paralar dökmeyin. Çünkü her hastalığı tespit edemiyorlar. Biraz kadere bırakmak lazım