Selam kızlar. Başlıktan anlayacağınız üzere 28+2 günlük hamileyim. Bu akşam elbisemde ıslaklık fark ettim baktım ki göğüslerimden süt gelmiş hiç aktığını da hissetmedim. Hala da damla damla geliyor gibi. Başına bu durum gelen var mı? Normal olduğunu duydum gebelik sürecinde süt gelmesinin ama yine de doktorumu bilgilendirmeli miyim?