Esraserttag Merhabalar bu benim 2. Gebeliğim 1. Sezeryanım genel anestezili oldu bu seferkini yarım istiyorum bana lütfen birşeyler söylesin cesaretim yok o ortamı kaldırabilir miyim diye düşünüyorum ..
Damla Esraserttag bende aşırı derece ameliyat korkusu vardı zorunlu sezaryen oldum ama anestezi ekibi çok güzel sakinleştiriyor güzel geçiyor ben kendime korkudan bayılırım diyordum ama öyle olmadı korkma yani hem ayılma süreci de yok hemen bebeginle ilgileniyorsun
nurbanu-y Esraserttag hastaneye girince bile bayılan biriydim doktorum mecbur kalmadıkça genel anestezi yapmıyoruz demişti biraz mecbur kaldım spinale açıkçası ama iyi ki öyle olmuş gerçekten korkulacak hiç birşey yok. Çok keyifliydi bana göre ki zaten çok kısa sürüyor hemen bebeği görüyorsunuz😍 ben kendimi doğumdan önce korkutup strese soktuğum için çok pişmanım yine olsa kesinlikle spinal tercih ederim
OptOzen Hiç endişelenmeyin. Anestezi ekibi sizinle çok yakından ilgilenecek, bebeğinizi göreceksiniz. Spinal anestezi Sezeryan için en uygun ve sağlıklı bir yöntemdir :)