Melikekayasu kendinizi o an kısa süreliğine rahat bırakırsanız gerçekten çok kısa sürüyor ve asla tahmin ettiğiniz kadar can yakmıyor. Benim doktorum koluma girdi biri de omuzlarımdan destekledi muhabbet ederken yapıldı bitti hemen . Öyle cesur biri de değilim ben hastaneye girdiğimde kan verdiğimde bayılan biriyim iğneden kaçarım normalde. Ama o anın psikolojisi gerçekten bambaşka zaten çok güzel rahatlatıyorlar tek düşündüğünüz birazdan bebeğinize kavuşmak oluyor😍