Prenssannesi_ 2 gün olcak karnıma ağrı giriyor ayriyeten karnım çok sertleşiyor ara ara oluyor sonra tekrarlanıyor sizce yalanci kasilma mi? Acile gozukmedim sizce gozuksem mi?
momness Prenssannesi_ ben 33+4 teyim benimde karnım taş gibi oluyor arada nst başladım henüz merak ediyorum bu nst de ağrı diye mi çıkıyor acaba ?
minikmelegim_ Prenssannesi_ bende 38 içindeyim. Karın ağrım oluyor regl gibi. Toplanma da çok oluyor. Yalancı sancılar işte
Tayyibe42 momness 35. Haftamda gunde 10 defa karin sertlesmeyi geçtigi icin acile gittim nst bagladilar sanci gozukmedi ve açiklik yoktu bende
NaZende1600 momness hemsire demişti ki nst de ağrıyı ölçmez rahim kasılmasını sancı olarak ölçer yani ağrıdan kıvransakta nst de çıkmıyor diymu ahlarım ben
NaZende1600 Bende 38+1 im bende de karın sertleşmesi ile aynı anda belden ağrı giriyor ama ne artıyor ne sıklaşıyor birkaç gündür böyle
ebru_isik34 minikmelegim_ doğum için gün verilmedik ilk gebeliğim beklemedeyiz o yüzden bakalım ne zaman gelcek🥰 Sizin ne zaman
minikmelegim_ ebru_isik34 hayırlısıyla sağlıkla gelsin insallah :) ben bugün gün alacağım ama ya çarşamba ya perşembe ikinci gebelik sezaryen olduğu için belli :)
Prenssannesi_ Geceden duramadım nişana benzer akintimda gelmişti hastaneye gittik 3 cm açıklık var dediler ufaktan doğum sancilarda oluşmuş ağrıları hissediyor musun dediler bende evet dedim eve yolladılar şimdi evde çekiyorum ağrımi