Btl-Als Kızlar merhaba 2 gündür kabızım ve çok gazim oluyor karnım şiş resmen tuvalete gttgm zaman çok zorluyorum kendimi ama işiyemiyorum acaba neden olms olabilir suyu çok içiyorum demir hapından olurmu yaşıyayanız varmı ve nasıl gecirdiniz
hayalim35 Btl-Als bnde aynı durumdaydım kaç haftalıksın hamileliğin başında oluyormuş bnde post açtım ama kimse yazmadı pek üstte kalsın
Beyza55- Btl-Als demir hapından kaynaklı olabiliyor kefir çok çok iyi geliyor bana bizde zeytin yağı içip üstüne bol su içmek iyi geliyor
Ezgikrgz Btl-Als Aynı sorun bende de var. Hamilelikten önce de yaşardım şimdi daha da arttı. Malesef kan ilaçları yapıyo bende 27+5im. Bol su içerim vs ama yok yani. Tek bağırsaklarıma iyi gelen soğuk süt ve kefir bu ikisini içince biraz daha iyi oluyorum onu söyleyebilirim.🙏🏻🌸
Btl-Als hayalim35 22 haftaya girdim ve şuan postumda gördüm bu haftalarda çok oluyormuş ama başından belli olmaynca şimdi olunca zor oldu zaten karnmz cktı bide gaz şişkinliği çok rahatsız verici
Btl-Als Beyza55- Demir hapını çok duydum yaptığını ama şuan oldu bendede 2 nci kutuya geçtim ilk te rahattım bu zoruycak galiba kefiri bu ara içmiyorum ondanda olabilir yarn tekrar deneyeceğim inşallah iyi gelir
hayalim35 Btl-Als ben 7+5 haftalığım baştan beri var karnımı gören 4 aylık sanır o derece ve o kadar rahatsız ediyor ki ağrısı bi yandan bulantı bi yandan
Mutluuuu Btl-Als benim doktorda kırk kere emin misin diye sordu öyle yaptı enfeksiyon çıktı. Yani tahlil yapılmadan nerden emin olalım bir baktır bence ilaç vermekten çekiniyorlar haklı olarak
Btl-Als Mutluuuu En kısa zamanda kontrole gideceğm ayrıntılı için sorarım inşallah yapar devlet pek önemsemiyor
Btl-Als hayalim35 Hormonlardan oluyormus baştan genellikle òyle söylüyorlar kefir falan iç sende oda iyi geliyor ben bu ara boşladım üstelik demir hapıda yapyor
Btl-Als Ezgikrgz Deneyeceğim bende sizin dediğiniz gibi hamilelikten önce bendede vardı 3 4 aydr yoktu yiyim rahatm dedim gene başladı oda popomu çok acıtıyor kendimi zorlamym diyorum bu seferde gazim oluyor
Ezgikrgz Btl-Als Evet oda sıkıntı benimde oda çok rahatsız ediyor allah yardımcımız olsun ne diyelim 🤷🏼♀️
Azra41 Btl-Als bol su ve kayısı hoşafı için şekersiz :) güzel tuvalete çıkıyor demir ilacı da yapmış olabilir doktorunuza mutlaka söyleyin