melekkrn Kızlar merhaba. 1 hafta önce doğum yaptım bebeğimi kucağıma aldım çok şükür. Rabbim herkese nasip etsin. Çok pozitif bir doğum hikayem olmadı herşeyi hissettim. Şuan bebeğim 7 günlük ona bakınca herşeyi unutuyorsunuz tabiki. 7 günlük sezeryan doğumluyum ama dikişlerim hala yanıyor ve acıyor. Sizdede böylemiydi ? Ne zaman ve nasıl geçti ? Geçmesi için ekstra neler yapılabilinir biraz konuşalım.
Ebus2045 melekkrn benim çok güzel geçmişti 7. Gün oğlumun göbeği düşmüştü ben yere çömelip yıkadım. Hastaneden eve gelince yemek yaptım vs. İlk 2 yada 3 gün yatakta sağa sola dönerken çok zorlanmistim bide gaz sorunu yaşadım 4. Gün gaz cikarabildim onun dışında dikis yada yanma gibi bı sorunum olmamisti
yanlisanlamaama melekkrn benim ağrılarım birinci haftadan sonra yavaş yavaş azalmıştı tamamen geçmesi 1 ayı buldu size tavsiyem bebek uyudukça siz de uyuyun dinlenin ağır kaldırmayın bol su içip güzel beslenin daha hızlı iyileşeceksiniz geçmiş olsun 🌸
DmlGnr melekkrn bol bol yürü kuzum yurumezsen alismaz vücudun dikislere benim 3.gun ağrılarım tamamen gecmesede hafifledi mutlaka yürü yoksa çok agrir
Damla melekkrn benim çok zor geçti kişiden kişiye değişiyor sanırım bir ayda Ancak kendime gelebildim
_Kubraaa_ Bu tür şeyler kişiden kişiye değişiyor. Sizde olabilir ama bende sezeryan olacağım haftaya, bende olmayabilir. Size tek tavsiyem doktorunuza bu sorunlarınızı söyleyin . Sezeryan sonrası sizdeki gibi olmuyor çoğu kadın. Haberiniz olsun
melekkrn _Kubraaa_ inşAllah çok güzel bir doğumunuz olur 🙏🏻 söyledim konuştuk tabiki yavaş yavaş azalacağını ve çok normal olduğunu söyledi.
karansmomm Geçmiş olsun 💐 1 haftanın sonunda rahatlıkla gidip gelebiliyordum evimi bile temizlemiştim. Ama eğilip kalkmada zorlanıyordum tabi tamamen ağrımın geçmeside 1 ayı bulmuştur