momymomyss Arkadaşlar 28. Haftamdayım gittikçe artan göğüs sızım var, dr normal dedi ama canım gerçekten yanıyor. Uçları kuruyup büzüşüyor sürekli nemlendiriyorum.. başına gelen var mı ve çözüm öneriniz var mı?
Asuu-1 momymomyss aynı durum bende de var 36 haftadayım lansinoh krem kullanıyorum nemli tutmaya çalıyorum biraz daha rahatladım Sizde lansinoh deneyebilirsniz