gamzerk Sezeryan olursam da kendi ne zaman isterse o zaman gelsin o gün sezeryan olurum gerekirse diyordum.Normal doğum yapacaktım 37+1 de suyum geldi 5 cm aciklikla sezeryana alindim çatı darligindan bebegim kanalda sıkışmıştı.Suyum da geldi nişanım da geldi sancı da çektim.Rabbim gönlüme göre verdi.Demem o ki kendi ne zaman isterse o zaman ol bence sezeryanı da.