Bana alttan muayene yaptılar ama enfeksiyon için kan sonucuna göre konuştular ve enfeksiyon yok dediler. Alttan Bi kağıt sokup çıkarttı hatta açıklık durumuna baktı haftada bir gel denildi. Ciğer iğnesi yaptılar ve antibiyotik verdiler. Şikayetlerin nelerdi peki veya şuan Bi şikayet belirtin var mı