tahminazengin1 Kızlar ben sezaryenle doğum yapalı 54 gün oluyo hala koyu kahverengi akıntılarım oluyodu ama biraz önce baya koyu bi kahverengi pıhtı gördüm ardından sarımsı beyazlı bi pıhtı daha geldi bu nedir normal midir başına gelen var mı acaba