Cngzsra1109 Kızlar merhaba 29+4 haftalık hamileyim balkona geçerken kapı tam açılmadığı için kapıya karnımı sıkıştırdım çok tedirginim , bebeğim hareket ediyor ama bişey olacak diye çok korkuyorum 😔
Rbytkn Cngzsra1109 içinde olduğu amniyon sıvısı sayesinde ona hiç bsy olmaz olacak olan varsa sana olur o çok kuvvetli bir kalkandir sıkıştırsanda bebeğine bsy olmaz Allah’ın izniyle Ne olur biliyormusun ,senin göbüşün açık bagirsaklarin sırtına yapışır en fazla bu olur 😁 Ultrasonda da aşırı bastiriyorlar bsy olacak olsa orda olur