Ozgeislr ben de 4-5 cm açıklıkta var olan böbrek ağrıma ek adet sancimla yatisim yapilmisti ,bol bol hareket edin ,merdiven çıkın ,yürüyüş yapın ,sıcak bir duş alın ,pilates topunda hareketler var netten bakarsan biri yaninda olacak şekilde o hareketleri yap ,squat yapmaya çalış ,1 gün önce nst de hiç sancım yok 2 cm açıklığım vardı sadece ,1 gün sonrası akşam yatisim verildi hem sancım vardı adet sancısı dediğim ama öyle dayanilmayacak durulmayacak bir ağrı değil yani normal sohbet ettim hemşireyle kaydımı yaptım, hem de açıklığım ilerlemişti