Tugba_turk46 Aranızda erken gebelik testiyle gebeliğini öğrenenler testiniz markası neydi kızlar yanılma,ve yanlışlık olmayan 3 kere kaset testin azizliğine uğradım 🥴
Mrv4 Tugba_turk46 early test ıle ogrendım hatta sonra emın olmak ıcın bıde normal test aldım ıkısınnde de cıft cızgı çıktı siliktı ☺️☺️
NewbieMommy Tugba_turk46 Adete 3 gün kala Al-bi marka test ile öğrendim üstelik testi çok dandik bulmuştum eczanede başka kalmamıştı ama 13 beta ile gayet net çizgi belirdi🤭
Mrv4 Tugba_turk46 benımkınde adetım bile gecmemıstı daha 1 gün vardı günüme oulesıne yaptım şansımı denemek amaçlı bı baktım cıft cızgı beta da 84 çıktı early test ıyı geldi bana yanı net gosterdı fiyatta 35 küsür du yanlış bılmıyorsam eşim almıştı sormuştum fıyatını