Bircanm ilkgozagrim__ etlik şehir hastanesini görünce yazmak istedim bende oraya gidiyorum fotoğraf cekebiliyomuyuz 12 haftalık olduk ama hiç fotoğrafı yok doktordanmi rica ediyorsunuz çekmek için nasıl oluyo cevap verirseniz çok sevinirim 😊
ilkgozagrim__ melike81_ ayy inşallah dediğiniz gibi kızımız olur yaa Bekarlıktan beri eşimde Bende bir kızımızın olmasını çok istiyorduk şuan 8+2 haftalığız 10. Haftada gidicez tekrardan bakalım
Bircanm ilkgozagrim__ hangi doktora gidiyorsunuz peki şimdiye kadar hangi doktora gittiysem kimse söylemedi öyle bisey