Tubiiss92 Hanımlar merhaba benim ilk gebeliğim 5. Haftadayım, geçen haftadan beri hafif lekelenme olduğu için önce haftada 2 kere iğne vermişti devam edince de günde iki kez tablet verildi yine de leke oluyor arada biraz korkuyorum açıkçası
060321 Tubiiss92 ben 28 haftalik hamileyim hala kullaniyorum korkma,sürekli dinlen ama kendini yormamaya çalış
Tubiiss92 Çok teşekkür ederim içim rahatladı valla bugün gittim kalp atışını duydum sağlıklı dedi doktorum çok şükür Rabbim hepimize sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
nurdancorman Tubiiss92 hala kanamanız devam ediyor mu bende aynı şekilde böyleyim bazen lekem oluyor bazen olmuyor ama yine de korkuyorum doktor düşmez dedi
Tubiiss92 Merhaba ben sabah akşam 200ml Progestan fitil ve haftada iki kez de iğnesini oldum tabletim az kaldı son 3 gündür kanamam yok çok şükür doktorunuza güvenin ve dua edin ben öyle yaptım çok şükür bebişimizin kalp atışını duyduk ve sağlıklıyız ❤️ İnşallah sizden de çok iyi haberler bekliyorum 🥰
aleynauyar Tubiiss92 ben 5 gün üst üste oldum dün bitti kalçam hala acıyor bizde çok miniğiz hem fitil hemde 5 günlük iğne kullandım kanamam yok çok şükür ama olursa korkma dedi doktorum
Tubiiss92 aleynauyar benim de o ilaç sürecinden sonra bitti çok şükür korkma inşallah sağlıcakla alalım kucağımıza🥰