Eşimin iş yerinde gündüz vakti telefonu çalındı. Kamerada kaydı var ama yüzü gözükmüyor. Eşim şarja bırakıp cumaya gitmis geldiğinde yerinde yeller esiyor. Sorum şuki bu telefonu nasıl bulabiliriz? Muhtemelen sim kartı çıkarmış çünkü ulaşamıyoruz kaç gündür. Polisede gitti ama bisey çıkmadı.