Ben chicco ohlala arabasını aldım. Uzun süre araştırdım sordum soruşturdum. Yan yana ve pratik bir araba gösterişli değil ama kullanışlı. Arkalı Önlü olan travel sistem arabalar çok büyük ve hantal kamyon gibi sürmesi. Ben çok gereksiz buldum büyüklüğünü ve öne oturan çocuğumu her türlü göremiyorum. Zaten doğumum nasipse kasımda olacak kış aylarında sürekli çıkmayacağım için dışarı tam baharda yazın çıkılacak aylarında rahatça kullanabilecekler inşallah. Tamamen yatırılırak doğumdan itibaren kullanılaniliyor