Benimde olmuştu hamile değildim o zaman, yaptığım denediğim şeyler daha da arttırdı bazı kişilerde alerji gelişebiliyormuş o an ve yapılan şeylerle reaksiyona girip acısı daha da artıyormuş.Çözümü acile gitmekte buldum bi iğne yaptılar 15 dk içinde geçti tamamen, hamileyseniz hamileyken yapılır mı bilmiyorum bi araştırın isterseniz