Mihfa41 yapmadım ama doktor doğuma girmiyor geçen bir hastası sordu olye duydum.ama sonrasında kontrolüne geliyor. Zaten orada araştırma gibi birsey hep asistan pratisyenlwr çalışıyor.klasik devlet hastanesi ama temiz bir hastane ilgililerde .önemli olan doğum anında iyi insanlara işini iyi bilen insanlara denk gelmek.