yslnrsh Kızlar ya doğum için ille karnın aşağı düşmesi dedikleri şey şart mı karnımız aşağıda olmasa da doğuramıyor muyuz
Asel2702 Hayır olmuyor öyle ilk kızımda karnın yukarda daha dogurmazsin dedikleri gün suyum tamamen boşaldı ve doğdu bence her hamilelikte olmuyor
yslnrsh Asel2702 dimi ben de öyle düşünüyorum ve batıl bir şey olduğuna inanıyorum çünkü bebek kanala girmiş bide karnın düşmesi çıktı başımıza 😄
yslnrsh Fatmanur8 ben de dayanamıyorum artık çok yoruluyorum belim sırtım her yerim ağrıyor doğsun da koynuma alıp seveyim bebeğimi büyüteym