Şimdi benim nişanım 35 ın içindeyken geldi bir parmak açılmam vardı ve her doktor bebek iri bebek önde diyordu o mesela 36 da 38-39 haftalık çıkıyordu gelişimi sonra durdu sancılarım şimdi tık yok yalancılar bile bitti ve ben 39 oldum o zaman bebeğim yine öndeyken kakasını yeme ihtimali felan var mı ki kontrolüm çarşamba ama benim aklıma takıldı hareketleri az ama zaten azdı bide son haftalar o normal diyorum bi bilgisi olan var mı