Selnsn 37+0 ım belden kalçama ordan bacağıma vuran ağrı var çocuk sürekli hareket ediyo kasık ağrım var ama fazla değil karnımda aşırı sertleşiyo bunlar olduğundan beri on kez gitmişimdir tuvalete bunlar doğum belirtisi mi ne suyum ne nişanım geldi
Asfmray Selnsn eğer bugün çok yorulmadıysan ozaman bu tarif ettiğin sancı doğum sancısı olabilir yani doğum başlayacak olabilir yat dinlen duşa gir eğer geçmezse ve artarda doğum başlangıcı gibi geldi bana
Saraatar-77 Benimde 3 4 gün önce pembemsi bir lekem oldu 2 gündür aralıklı sancı gelip gidiyor bende hala bekliyorum ve çok korkuyorum 37+4
Selnsn Saraatar-77 sizin nişan gelmiş sanırım dikkat edin benim belden bacağıma vuran ağrı yürütmicek nerdeyse