Cute23 rabiaudn hiç duymadım böyle bir şey,haftaya ikinci dozu yaptıracağız.Bazıları üç bile yaptırıyor
elifsen Hiç bir doktordan tek doz yeter diye duymadım aksine tek doz yaptıracaksan boşuna yaptırma işe yaramaz dedi bana doktorlar
Maviev35 İki doz ya da üç doz önerilir ilk kez tek doz yeterli diyen duyuyorum belki yanlış anlamış olabilir.
Cute23 Seda06891 takipli olduğumuz hastanede yaptırdık ama eczaneden alıp sağlık ocağında da yaptırabiliyorsunuz,ağızdan veriliyor zaten.İlk doz 3.ayda yapıldı
Eg21 İlk dozunu bugün olduk ama doktorumuz gerek yok ikinci doza gibi konuşmadı. Aşı planlamamız hakkında konuştu. Her doktor arası görüş ayrılıkları değişebiliyor ama ikinci doz bilmiyorum gereksiz olsa neden böyle bir doz olma gereği olsun sonuçta.