Eda91- Lykiav birinin öyle birinin böyle deme demesi normal değil mi? Ortada test yok. Yorumuna yorum gelmiş. Test al bir tane dene, şüphen devam ediyorsa adetine yakın bir zamanda yine al, yine dene.
Yaseminn2345 Test için çok erken gibi görünüyor. Bu konuyu unutup adetinize birkaç gün kala test yapın. Şu an ne desek yalan olur. Normal lekelenme de olabilir. Yerleşme kanamasının pembe olduğunu vs söylüyorlar. Bende olmamıştı o yüzden bilmiyorum. Sizinki kahverengi ise başka bir şey olabilir ama şu an her şey ihtimal.
Yaseminn2345 Ayrıca sık idrara çıkma ve karın baskısı üşütme sebepli olabilir, enfeksiyon sebepli olabilir. Bu kadar erken ortaya çıkmaz bence bu belirtiler. Genelde ilk belirtiler göğüs şişmesi ve sızlaması, sırt ağrısı, şişkinlik vs oluyor.