ilkgozagrim__ Arkadaşlar 8+2 haftalık hamileyim 1 haftadır karnım çıkmaya başladı iştahımı aşırı arttı Karnımın çıkması bu haftalarda normal mi bide her dk olmasa da günde 2 defa felan seyirme oluyor tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz
Kiwitoveannesi ilkgozagrim__ hele beni gör temin yemek yedik şimdi acıktım dolaba baktım acaba ne yesem diye köyden geldik dolaptada pek bisey kalmamış gaflet yedim ama yok kesmedi karnım gurul gurul ötüyor seyirmeyi temke atma anlamında söylüyorsan imkanı yok canım ilerde minicik şuan bende 7+3 haftaligim ikinci hamileligim 20 haftada hissetmeye başlıyorsun
Eliferk09 ilkgozagrim__ çok şükür ki yiyebiliyordunuz bizde istidat etmekten yemek yemeğe korkuyoruz🤦🏻♀️
Hizligonzales ilkgozagrim__ karninizin cikmasi normal gaz şişkinliği de oluyor o. Seyirmede normal bebek hareketi değil o muhtemelen rahminiz buyumeye başlıyor hem ondan hemde bagirsak hareketinden oluyor.
ilkgozagrim__ Kiwitoveannesi tekme atma değil de böyle kıt kıt nasıl anlatsam bilemedim tekme atma öyle olmaz böyle küçük küçük seyirme oluyor canım 7+3 sün şuan mi karnın var senin kuzum
ilkgozagrim__ Eliferk09 kuzum iştahım açık ama maalesef her gün kusuyorum istifra ediyorum yaaa valla
ilkgozagrim__ Hizligonzales gaz yok ama kuzum ya gaz şişkinliği olsa iner bu inmiyor gün geçtikçe büyüyor gibi hissediyorum
Rbytkn ilkgozagrim__ ye iç yat su aylarda bulantin kusmalarin yoksa ne hoş ztn kilon da azmış hiç oraya kafanı takma 45 kg hamile kaldım 12 haftaligim ama iki üç haftadir aşırı belirgin karnım var normalde ztn karnım sırtıma yapıştığı için hemen belli oluyordu ilk gebeliğim de de olmuştu o zaman 53 kg idim yani normal Seyirme konusunda da bende de var ama mümkün değil diyor herkes her ne kdr hissedenler de varsa ben pek konduramiyorum kendim çok hissetsem de 🤦
ilkgozagrim__ Rbytkn bulantım aşırı fazla kuzum yaaa Yiyip içip yatamıyorum maalesef direk lavabodayım 🥺 öldürüyor beniii az önce gene karnımda 4 defa felan seyirme olduu oluyor ya olur bence
Rbytkn ilkgozagrim__ uuuu o zaman bol bol ye, yani az ve sık sık Bide bulantin varsa, birde çıkartman, ztn sana kilo aldirmazlar bu ikili
Kiwitoveannesi ilkgozagrim__ bende öyle çok istifra ediyorum saat 7 de yemek yedik ondan beri 4 oldu istifra ediyorum maf oldum tansiyonum çıktı 16.6 olmuş böyle 9 ay nasıl geçer bilmem
uykularharamoldu ilkgozagrim__ şu an bebeğin 1,5 cm. Seyirme dediğin bağırsak hareketleridir. Karnın da yediklerinden dolayı çıkmıştır.