Arkadaşlar 12.haftadayım çoğu kişi mümkün değil diyor ancak ilk defa yaşadığım bir durum iki gündür uzanırken içimde derinlerde kasıklarımın orda bir kıpırdama var içimde bişeyler oynuyor gıdıklanıyorum sizce yanlış mı hissediyorum bağırsak hareketi olmadığına eminim onu zaten biliyoruz az çok