mervemurat16 karansmom_ bendede son 1 haftadır var 18+6 yız uzun süre normal oturunca ağrı oluyor yön değiştirerek oturuyorum arada yürüyorum ve uzanmaya çalışıyorum
Rbytkn karansmom_ ikinci gebeliğiniz mi ? Benimde oluyor ama birinci normal doğum sonrası oynama olabildiği için ikinci gebelikte olabiliyormuş
Happy_123 Bende 14 haftalık olacağım bugün biraz Alışveriş merkezinde gezdim belim kuyruk sokumum ağırdı normal diyorlar ama çok erken başladı:(
murvet_98 Benimki de ilk hamileligimde ağrı değil de aciyodu hatta bı süreden sonra üstüne oturamamaya başlamıştım agliyodum resmen bunda da 21 haftalıgim 1,2 haftadir yine öyle olmaya başladı napariz bilmiyorum
Dilogunes-1 Erken mi ben de sizin haftalarınız da aynı ağrıları yaşadım hamileliğin sonuna geldim hala 😣 doktorum da normal dedi. Magnezyum iç demişti