Snkakr sezaryeni ben kendim istedim. Normal doğurtturmak istedi doktorum ama bende sıfır açıklık sıfır sancı. E bunları beklicek zamanımızda yoktu suyum çok azaldığı için bende tercihimi sezaryenden yana kullandım. Suni sancıdan korktum baya açıkçası acı eşiği de hiç yok bende sezaryen oldum ama iyiki de olmuşum diyorum. Seninde suyun hemen azalcak diye birşey yok gönlünü ferah tut.