Kızlar selam. 32+4 haftalık hamileyim. Normalde de bağırsakları çok hızlı çalışan biriyim kefir içinde hep daha hızlı çalışır. Hamilelikte sık sık tükettim arada sancı yaptığı tuvalete çok çıkardığı olmuştu. Ama bugün sabahtan beri gayet enerjim yerinde ağrım sızım yokken kefir içtikten Bi süre sonra sancım başladı. Ama böyle sanki doğuma gidicem gibi saatlerdir kıvrandırıyor. Hastaneye de hemen gitmek istemedim böyle devam ederse sabah mutlaka gidicem zaten de. Size sorum böyle Bi problem yaşayan oldu mu sizce kefirden dolayı mı bu sancılar. Doğum için daha çok erken çarşamba günü kontrolde dahaa bebek kanalda bile değildi sancım hiç bişeyim yoktu